پدافند غیر عامل دانشگاه- اخبار
برگزاری نشست تخصصی کارگروه پدافند سایبری

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/2/22 | 
برگزاری نشست تخصصی کارگروه پدافند سایبری با محوریت تبیین راهکارهای امنیتی حفاظت از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و طراحی های رزمایش های سایبری با هدف ارتقای تاب آوری و افزایش آمادگی در برابر تهدیدات سایبری در سال ۱۴۰۵ ‌ در این نشست تخصصی روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ به همت واحد آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و دبیرخانه پدافند غیر عامل دانشگاه برگزار شد. مهندس عباس فولادیان دبیر محترم پدافند غیر عامل دانشگاه ضمن تشریح اهمیت پدافند غیر عامل و رویکردهای آن، بر ضرورت آمادگی در برابر تهدیدات، پایش مستمر سامانه‌ها، مدیریت ریسک و ارتقای آگاهی کارشناسان فناوری اطلاعات، امنیت سایبری را یکی از ارکان اساسی پایداری خدمات در دانشگاه دانست و تقویت رویکردهای پیشگیرانه در این حوزه را برای مقابله با تهدیدات نوظهور ضروری برشمرد. در ادامه محتوای تخصصی و مباحث فنی و الزامات امنیت سایبری توسط آقای مهندس محسنی و آقای مهندس خورشا ارائه شد و بر اهمیت برگزاری مانورهای سایبری، ایجاد سازوکارهای پدافندی برای مقابله با تهدیدات سایبری و حفاظت از داده‌ها تأکید کردند. 
نشانی مطلب در وبگاه پدافند غیر عامل دانشگاه:
http://goums.ac.ir/find-58.15468.86908.fa.html
برگشت به اصل مطلب